Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

За анимациите с любоФ ... еДен 1064

вторник, 19 октомври 2010 г.
Един от любимите ми герои е Сакаки Шиничиро от анимето Ооками Какуши (играе като главния лош).



Причината поради, която този човек ми е любим герой е че очевадно човека, които го е измислил (поне неговия вариант в анимето, тъй като не съм чел мангата) явно е бил върл фен на Американското "кино" или по точно филми като "Уолкър", "Рамбо" и "Армстронг".

Другото възможно обяснение за този толкова... развит и логичен герой е че човека излъчва някаква затъпителна аура (като тези от игрите от сорта на Диабло и УоУ), която кара всички около него да му се доверяват на сляпо.

Като цяло този герои е моя идол, защото е толкова зле сглобен, че ме кара да се смея.

Историята на героя е че... пада си по една мацка, която е малко наполовина демон и когато местния храм заключва демона в нея, които се е освободил (о боже мой, какво клишееее) тя губи памета си, при което моя любим герой, прави единственото нелогично нещо на света... заклева се, че ще избие всички служещи в храма!

След което се връща, няколко години по късно, при което като по чудо никой не го помни и ги убеждава да му дадат абсолютно всичко, което си поиска под предлог че работи по несъществуващ медицински проект, за който през цялото аниме никой не се сети да провери дали съществува.

Също така беше любопитно как никой не го хвана, че лъже и маже, въпреки че нещата, които казваше бяха от типа: "Дай 10 лева на заем, утре ще ми ги върнеш".

Като капак на всичко, въпросния титан на мисълта накрая застреля мацката, по която си е бил падал и заради, която си е провалил живота и то толкова неграмотно, че тя измина пеш 10 метра (растоянието между тях, между другото през това време той просто гледаше тъпо и нищо не правеше), хвана го през кръста, вдигна го, поноси го малко и се метна от ръба на 1 пропаст с него...

Като прочетохте историята на този толкова вълнуващ герой,, как да не се влюбите в него и геният, които го е създал.

За мен лично беше любов от пръв поглед! (Да, бе и на мен ми се иска всички да ми се доверяват така XD)


Автор: Филивън
Редактор: Ив

0 коментара to За анимациите с любоФ ... еДен 1064:

Публикуване на коментар