Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Моя втори Първи еДен ... еДен 1063

понеделник, 18 октомври 2010 г.
Здравейте, еПриятели!

Замислих се и си спомних след последната статия за това кога аз бях еБебе. Предвид всички промени, които претърпя играта, осъзнах че вече нищо не знам почти през какво преминава днешната еМладеж.

Спуснах се аз в действие и си регистрирах един потребителски акаунт, в който ще влезна само днес. 
Даже не съм го и поканила, без реферален линк - да не ми се сърди Безглавото пиленце ;)



Първото ми впечатление - брееей колко шаренко. После почвам да си пиша прякора, който съм избрала - дава ми дали не е прекалено късо избраното име :)

Както и да е, новото тук е че можеш да се регистрираш само в оригинални за страната региони - така явно са си махнали проверките за гражданство.  Какво става, ако държавата няма тези региони не знам - регистрирах се в еБългария - сега се сетих за този казус, ама пак може да се провери де.

След попълване на чек-бота ми пише, ако си потвърдя мейла ще получа 5 лева.. мн бре.. Прочетох си президентското съобщение, много съвестно.

Намерих туториала и нали съм добро еДетенце почнах по него - гледам дай си сложна снимка, ама няма как бре - не ме допуска да едит-на (тука обяснението е че се бави с потвърждаването на мейла, дори и вече да си го потвърдил). 
Ядосах се, не ме пусна дори да си намеря работа - отидох за една вода от кухнята да се успокоя, връщам се - вече мога да си сменя на мой си аватар. 
Разбира се в напълно мой дух си избрах едно симпатично бебенце :D

Отивам да си намеря работа - явно браузъра беше проблемен и затова не стана от първият път. 
Отворих си с Опера да разцъквам играта (каква загубенячка, знам), с Хром нещата се оправиха и ми отваря и пазара на труда и самият пазар на стоки.

Брей отварих пазара на труда мога за цели 13 лева и 50 стинки да работя. А онея ми дадоха само 5 за регистрация.. цццц.. 
Реших да почна в държавна фирма - отпред има голямо БГ Арми манджа к1.

И си цъкам и работя.. Качих точки към икономическото умение 164 и направих хляб колкото за целия китайски народ да се изхрани :)

След това отидох да поблъскам малко крушата в салона, като стана артилерист - не за друго, по ме кефи картинката ;)
Успях цели 77 точки военно умение да вдигна  и сега съм Роки - готова съм и да ям Мамалига, и Наденица, и Узо да пия :D

Пише да взема някаква награда - еми кат дават, ще си взема пък :)
Получих 10 работещо умение, 10 военно умение и 1 точка опит.

  1. Сега имам парички.
  2. Силна съм, имам мускули.
  3. По-добър работник съм.
Отидох на началната страничка - гледам я шаренийки и някакви мисии.  

На едната мисия ми вика - вземи си три леба - еми ще си взема нали имам пари.
Отидох на пазара, имаше някакви банички на по 0.9 лева, взех си от Заразна храна, по ме грабна името :D

Получих от наградата 2 точки опит и 10 здраве.

Гледам втората мисия - за да си намеря работа и да бачкам - награда: 200 точки работно умение и 2 точки опит :)

Следващата мисия е за да си сложа аватар - аде пак 2 точки опит /тука явно от един аватар мога 4 точки опит да взема.. брей/

Следващата мисия е за трениране на мускули - наградка: 200 бойно умение и 2 точки опит.

Следващите мисии са за 5 свалени опонента и 3 оръжия в инвентара.
Понеже имам парички реших да си взема оръжия.

Останах всичко на всичко с 14 лева, няма да ми стигнат за 3 артилерии - най-евтината е за 8,39... Ще видя другите оръжия как вървят.

  • Танка е 7,67
  • Вертолетчето е 4,70
  • Пушката е 4,20

Ама нали съм много богата и си вземам 3 пушки за общата сума от 12,6 - пише че съм останала с левче .. ;(

Няма значение, силна съм - отивам да си взема наградата :)
За притежание на 3 оръжия, награда: 200 военно умение, 2 точки опит.

Сега отново ми остана мисията с 5 свалена опонента и 5 работни дни.

Нищо де, сега ще се сбия - трябва ми само една точка опит да вдигна ниво все пак.
Гледам две битки - Индонезия:САЩ и Унгария:Румъния.
Понеже предпочитам Мамалига пред ХотДози фтивам да покажа малко мускули, като най-голямата пичка в помощ на Унгария.

Падна ми се някакъв слабак 4 ниво военно умение - пушка; без пищов, а аз имам макаров :D

Изразходвах си 3те пушки, за военно умение 1 на пушки.
Мама му да.. оня бе на 86 здраве и ми трябва още един 4ти удар да го съборя - ами ке го перна с голи ръце и ниво 3 на умение артилерия. Свалих му и последната останала мизерна точка здраве!

Получих 60 точки военен ранг, както и добавих за каузата 60 точки и се сдобих с 4 точки опит! (радвам се)

Като си прибавих новите придобивки гледам насреща ми хеликоптер, 4то ниво бойно умение, 69 здраве.. Няма начин - решавам с моите 60 здраве,  че съм по корава и ще го сваля а и съм все пак 3то ниво Артилерия :)
Свалих го - 91 военен ранг, 91 за каузата и 3 точки опит за мен.

Дойде ми пак хеликоптер, 4то умение, 26 здраве. Няма как с моето 30 ще го сваля - за каузата!
Свалих го - по 30 и 1 точка опит за мен.

Я някакъв кат мен Артилерия, ама 5то ниво умение - 83 здраве, а аз на 20 - ЗАЩО ГОЛЕМИЯ ЧЕРВЕН БУТОН Е СИВ!!!

Гледам има бутон за храна и светкащ надпис за презареждане, е ще го натисна, няма как... 2 здраве отгоре, ЧЕРВЕН БУТОН!
-28 Здраве за противника, - 10 за мен, останах пак със сив бутон!
Ям, пак Ям. (онея три хляба за първата мисия) - на 16 здраве съм, с неактивен бутон за трепане и 1 лев... решавам да ми бъде за черни дни!

Стига съм си показвала мускулите, вкарах за каузата цели 181 точки! - Да, сега ще спечелят войната заради мен :)

Гледам мисиите, не съм свалила 5 опонента.. споко, има време. Аз имам и спестявания от цял един лев! Ще ми стигне за кофичка кисело мляко :)

Междувременно съм вдигнала 8мо ниво и ми показва за някаква карта със съкровища!
Уха.. Карибски пирати и тук се изживяват.

Цъкнах за да видя за какво иде реч.
Оказа се, че съм имала две такива, не съм разбрала кога е станало, ще проучвам въпроса след като взема златото.. хо-хо-хо и бутилка ром!

Избрах и двата пъти близо до компаса, може да знае посоката. Първият път взех 4,16 - Вторият път взех 4,44!

Богата съм! Отново!

Разследвах защо имах две карти - така и не разбрах. За пето ниво трябваше да получа, както и за 10то, но аз нямам и 9то.. шанс.


Отивам на пазара и не ми искат златцето - колко жалко. 
Разбрах, че мога да си купя левчета за злато! Отидох да видя за какво става дума.


Изгониха ме, казаха че съм малка. Трябва да съм 15то ниво, а на мен ми трябват 3 точки за достигане на 9то.

Ами.. омръзна ми - сега какво да правя. Ще ида да си направя кафе в кухнята. Може утре да се върна, стига ми толкова цъкане за днес, искат да съм 15то ниво. 
Ама те не знаят ли че съм най-великата?!?

Ето я и равносметката:

  • Вдигнах ниво 2, когато си качих картинка, 
  • вдигнах ниво 3, когато си намерих работа
  • вдигнах ниво 4, когато работих,
  • вдигнах ниво 5, когато тренирах,
  • вдигнах ниво 6, когато си взех наградката и минах първата мисия за хляб;
  • вдигнах ниво 7, когато изпълних мисията за работа и мисията за аватар.
  • вдигнах ниво 8, когато съм се трепала в защита на Унгарската кауза.

  1. Получих доста пари и останах на 1.85
  2. На 16 здраве съм.
  3. Мързи ме да чета вестници.
  4. Може да изкрънкам от някого пари или хляб.
  5. Допринесох за еСветовният мир!
Ами това бе първият ден на Поредната тухла (или който предпочита чалмова дъска) в еРепублик.

Сега искам да даря придобитото злато в БНБ, този път наистина за каузата. Но съответно не мога.. казах че няма да влизам в този акаунт повече, ако някой я иска - ще му я дам. Някой ми бе споменал че си е дал акаунта на друг, сега не искат да му го връщат - може да иска да бъде този акаунт... знам ли.. късмет.

Радвам, че съм разбрала какво е да си еБебе в първият си ден на еЖивота - процента, който остават след това постепенно намалява. 
Но по-плашещото е че процента, който остават старите играчи също намалява и то драстично! 

Автор: Ив

0 коментара to Моя втори Първи еДен ... еДен 1063:

Публикуване на коментар